miércoles, 22 de septiembre de 2010

Relat

El meu primer (mini) relat per a Relats Conjunts

Moais de l'illa de Pasqua

Cap tombat: No tinc ganes de tornar a casa, els xiquets fan massa soroll, el treball l'odie.
Estic tan a gust, que em quedaria per sempre,amb aquesta calma, només senc el remor del vent, els ocells, fins i tot m'estic adormint,a més aquests dos ja fa una bona estona que s'han quedat muts.

Cap del mig: Li ho volia dir que la estimo, ostres! sempre faig el mateix, sóc imbècil,la estime i no faig res per demostrarli-ho.Ho faré,marxaré ara mateix i parlaré d'una vegada...no, no puc, tinc por i si em rebutja?

Cap primer:Sempre que eixim a passejar fem cap al mateix lloc per descansar, i jo torne a tindre la mateixa estranya sensació de que m'enfonse dins la terra, i no puc deixar de fer-me les mateixes preguntes: qui sóc? què faig açí? perqué han deixat de parlar els meus companys? perqué aquella dona ens mira i fa punt de ganxo? perqué sempre em faig tantes preguntes?

 
                                                                                                                                                     
 


12 comentarios:

  1. Ei! és súper!
    M'agrada perquè el cap del mig, malgrat la por i els dubtes, ja sembla que vagi marxant muntanya avall! oi que sí??

    ResponderEliminar
  2. fareu que m'apunti als relats conjunts :)
    molt, molt, molt maco

    ResponderEliminar
  3. Este relato me produce un curioso estado de optimismo.gracias!!

    ResponderEliminar
  4. si filadora, li he captat el moviment!:)
    que bé Núria,apunta't!!
    de nada,y gracias os doy yo también!

    ResponderEliminar
  5. Gràcies, a vore si tinc temps d'anar a visitar i llegir tranquil.la als altres participants.

    ResponderEliminar
  6. Felicitats una molt reeixida estrena als relats conjunts! m'ha agradat això de posar nom als moais cap del mig cap tombat...Molt bo!

    ResponderEliminar
  7. No m'havia parat a pensar què pensaven els tres Moais. Una bona visió.

    ResponderEliminar
  8. Aquests tres perduts en les seves reflexions, i el temps passant, però potser per a ells no té gaire importància. ^_^

    ResponderEliminar